شرایط بازگشت محصول
از آنجایی که رسالت هوش اسباب توسعه بازی های چوبی با کیفیت برای تمام گروه های سنی با کارکرد های مختلف می باشد و در این مسیر می کوشیم تمامی بازی ها قبل از ارسال مورد ارزیابی قرار گیرند با این حال ممکن است به هر دلیل مشتری بخواهد سفارش خود را مرجوع کند. در این شرایط ضوابط بازگشت محصول به هوش اسباب به شرح زیر است:
1- اگر محصول خریداری شده ایراد فنی داشته باشد : بایستی تا 24 ساعت مساله را به واحد پشتیبانی اعلام تا در صورت نیاز به تعویض کالا یا بازگشت اقدام شود.
تبصره 1: لازم به ذکر است زمانی می توانید از این خدمت استفاده کنید که تمامی متعلقات بازی اعمم از جعبه، راهنما و وسایل درست نگهداری و سالم به دست هوش اسباب برسد.
-تبصره 2 : هرگونه تغییر اعمم از شکستگی، خط و خش و یا هر چیز که محصول را از فرم اصلی خارج کند استفاده از این خدمت را از بین می برد.
2- اگر کالای خریداری شده با اطلاعات موجود در سایت مغایرت داشته باشد: از آن جایی که محصولات چوبی به علت طبیعی بودن مغایرت های در رنگ و طرح محصولات دارد، بافت چوب و رنگ از جمله موارد مغایر با محتوا به شمار نمی رود به طور مثال حیوانات چوبی از آن جایی که با چوب های نظیر گردو (یکی از زیبا ترین چوب های جهان) ساخته می شود عموما تمامی محصولات دارای زیبایی منحصر به فرد خود می باشند.
اگر مغایرت محصول با ماهیت بازی باشد اعمم از سایز، متعلقات و جنس چوب به کار رفته باشد بدون هیچ نگرانی شما می توانید با هماهنگی واحد پشتیبانی محصول را به هوش اسباب عودت دهید. به شرطی که تبصر های ماده(1) در آن رعایت شود.
3– اگر مشتری بدون دلیل از خرید منصرف شود: در این موقع در صورتی که بسته بندی بازی باز نشده و بدون ایراد باشد با هماهنگی با واحد پشتیبانی محصول قابل برگشت دادن به هوش اسباب می باشد. فقط باید توجه داشت که در این موارد هزینه برگشت محصول به عهده خریدار می باشد.
4– اگر کالا بر اثر حمل و نقل دچار آسیب شود: واحد کنترل کیفی هوش اسباب تلاش می کند محصول بدون مشکل به واحد پست منتقل شود ولی اگر بنا به اظهارات گیرنده مشکلی در محصول در زمان تحویل وجود داشته باشد باید گیرنده از گرفتن محصول خودداری کرده و هوش اسباب خسارت را از شرکت پستی دریافت خواهد کرد و شما می توانید با هماهنگی با واحد پشتیبانی در خواست ارسال مجدد کنید. لازم به ذکر می باشد معمولا بسته هایی که در حین حمل و نقل دچار آسیب جدی می شوند به مامورین پست تحویل نمی شود و مرسولات در انبار اداره می مانند تا به آدرس فرستنده برگشت بخورند. مشتریان نباید جهت دریافت این گونه بسته ها به اداره پست مراجعه کنند. در صورت تحویل بسته به مشتری مرسوله از شرایط بیمه خارج شده و قابل برگشت به هوش اسباب نخواهد بود.
در صورتی که محصولی پس از بررسی تیم کنترل کیفی بدون ایراد فنی و نقصی تشخیص داده بشود برای مشتری ارسال مجدد خواهد شد.
هزینه های ارسالی در صورت بازگشت محصول چگونه خواهد بود؟
اگر تیم فنی ایراد موجود در بازی رو تایید کنند هزینه برگشت محصول به عهده هوش اسباب و در غیر اینصورت به عهده خریدار می باشد. لازم به ذکر است جهت دریافت هزینه برگشتی حنما برای ایمیل info@hooshasbab.ir شماره حساب خود را اعلام تا به درخواست شما رسیدگی شود.